I թիմ -շքեղներ 1
II- անանուն 1
III-սևամորթեր 1
IV-ֆենոմենալ 0
1.Հինգ միանման մոմեր վառեցին միաժամանակ, բայց հանգցրին տարբեր ժամերի, տես նկարը։ Ո՞ր համարի մոմն են հանգցրել առաջինը։
2. Ռուզաննան ուզում է 2-ական մետաղադրամ տեղադրել աղյուսակի յուրաքանչյուր տողում և յուրաքանչյուր սյունակում։ Տառերով նշված մետաղադրամներից ո՞րը նա պետք է տեղափոխի դատարկ վանդակ:
I թիմ -շքեղներ 1 +2
II- անանուն 1 +2
III-սևամորթեր 1 +0
IV-ֆենոմենալ 0 +0
3. Էմիլը թիավարելով շրջանցեց հինգ լողաններ, ինչպես ցույց է տրված նկարում: Ո՞ր լողանները Էմիլը շրջանցեց ժամասլաքի հակառակ ուղղությամբ:
I թիմ -շքեղներ 1 +2
II- անանուն 1 +2
III-սևամորթեր 1 +0
IV-ֆենոմենալ 0 +0
1, 3:
4. Բաբկենը վերադասավորում է ցույց տրված 7 կտորները, որպեսզի ստանա հնարավոր ամենափոքր 12-անիշ թիվը: Որո՞նք են այդ թվի վերջին 3 թվանշանները:
Պատ․՝ 699
5. Հասմիկը ցանկանում է ներկել նկարի շրջանները։ Նա ցանկանում է տարբեր գույներով ներկել ցանկացած 2 շրջան, որոնք միացած են հատվածով: Հասմիկը ամենաքիչը քանի՞ գույն պետք է օգտագործի:
6. Արամենց բակը սալիկապատված է երեք տարբեր չափերի քառակուսի սալիկներով, տես նկարը: Ամենափոքր քառակուսիներն ունեն 80սմ պարագիծ: Գտեք նշված ճանապարհի երկարությունը։
7. Սկզբում գումարեցին եռանիշ թվի թվանշանների, հետո գումարեցին գումարի թվանշանները։ Գտեք ստացված թվի հնարավոր ամենամեծ արժեքը։
8. Հինգ հոգուց բաղկացած ընտանիքի անդամների տարիքների գումարը 80 է: Երկու փոքրերը 6 և 8 տարեկան են: Որքա՞ն էր յոթ տարի առաջ ընտանիքի անդամների տարիքների գումարը:
9. Նկարում պատկերված են հինգ հավասար կիսաշրջաններ և որոշ հատվածների երկարություններ: Որքա՞ն է կիսաշրջանի շառավիղը: